9 Μαΐ 2011

Το τρένο ανάποδα...

Πάντα είχα την απορία πώς είναι να βλέπεις το τρένο ανάποδα. 

 Γι' αυτό κι ενθουσιάστηκα με  το παιχνίδι "ΞαπλώνωΣτιςΡάγεςΟτανΠερνάΤοΤρένο". Αλλά επειδή  μου πέφτει μακρυά η Ρωσία, δεν είμαι πια έφηβη, θα μου σκιστεί το καλσόν, θα πάθω ορθοστατική υπόταση  και λοιπές δικαιολογίες, δεν μπορώ να το παίξω. 

Για καλή μου τύχη όμως, βρήκα στα κανάλια του γιουτιούμπ να κολυμπάει ένας τύπος Πολωνός μάλλον,  που τον λένε Fiorekolej , είναι σκηνοθέτης κι  έχει τραβήξει πολλά και γαμάτα βιντεάκια με τρένα που τα 'χει ντύσει με σούπερ μουζίκες. Τόσα κατάλαβα, τόσα λέω, αφού  η  γλώσσα που γράφει, μου είναι ολοντίπ ακατανόητη. 

Χωρίς πολλά λόγια λοιπόν, το τρένο από κάτω (για αρχή) :



(και για το τέλος) το τρένο από μέσα,  απ' την καμπίνα του μηχανοδηγού και τη Vanessa Mae με το βιολί-βιολάκι της:




1 σχόλιο:

  1. αχ αυτη...η οπτικη!
    να βλέπεις, λέμε, το τρενο ανάποδα και ...ουφ! ... μετά να αισθανεσαι οτι δεν σε πάτησε και εχεις καιρο ακομη, μαγική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή